Κυριακή, 22 Μαρτίου 2015

Πρωτοσέλιδο εφημερίδας





Η γάτα μου τις νύχτες
πλακώνει το στήθος μου
και νιαουρίζει σαν να θέλει να ζευγαρώσει
με τους εφιάλτες.

Έπειτα εαν η νύχτα είναι παγερή
-μέσα και έξω-
μου ζεσταίνει τα πόδια
γλείφοντας υπομονετικά όλα του τα κύτταρα.

Το πρωί με γαργαλά σκουπίζοντας τα δάκρυα
που δεν στέγνωσαν
από τις πρωινές αχτίδες του ήλιου.

Τα τζάμια θολά απ' την ανάσα της
μαρτυρούν την ζεστασιά που μου προσφέρει.

-Το πιο σημαντικό:
Δεν με αφήνει ποτέ ακάλυπτη, ποτέ έρμαιο του αέρα,
ποτέ δεν εκτείθομαι.

Η γάτα μου φωλιάζει πάντα
απ' την μεριά της καρδιάς.
Ξέρει το τραγούδι της απ'έξω.

Η γάτα μου,
ανεξάρτητη από την φύση της
αφού πείστηκα για την αγάπη της,
την αφοσίωσή της
ερωτεύτηκε έναν γάτο.


......


Νεαρή βρέθηκε παγωμένη στο κρεβάτι της,
σήμερα 29 Αυγούστου
ενώ μια γάτα νιαούριζε δίπλα στο χνωτισμένο της τζάμι.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου