Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2015

Καφέ ΄΄Τρίγωνο΄΄





   Μεσημέρι, κάτω από τον Αττικό ουρανό, η μόνη γλώσσα που καταλαβαίνω απ' όλους αυτούς που φλυαρούν γύρω μου -είναι η γλώσσα των τζιτζικιών.
  Μόνο οι λάτρεις και οι εργάτες του καλοκαιριού τελικά σωπαίνουν σαν με βλέπουν να παίρνω μολύβι και χαρτί.
   Ένα κατακίτρινο χρυσάνθεμο δίπλα απ' τον καφέ μου -τάχα περήφανο- νομίζει πως γλίτωσε από την συντροφιά των νεκρών. Βέβαια, το πιο περήφανο δέντρο που βρήκε την θέση του στην καμπύλη της ζωής και του θανάτου είναι το κυπαρίσσι. Και ενώ σκέφτομαι πως να ταιριάξω το χρυσάνθεμο, τις ελιές και την σκιά τους σε μια φωτογραφία για να στην κάνω καρτ- ποστάλ, φυσάει ένα αεράκι και λέω όλα είναι περιττά. Αν συνεχίσει να φυσάει έτσι, όλα αυτά θα φτάσουν σε σένα.
   
     Μα γιατί να φτάσουν; Τ' αναζήτησες;
    
    Κρίμα που δεν σε έχω εδώ απέναντί μου, σ' αυτή την κίτρινη καρέκλα, ν'ακουμπώ τα χέρια μου στο μαρμάρινο τραπέζι και η δροσιά του να βγαίνει στο φιλί που τεντώνομαι να σου δώσω. Και δεν λυπάμαι που δεν είσαι εδώ, λυπάμαι που μου κλέβεις την ελπίδα να περιμένω.
    Να! Και τα τζιτζίκια αρχίζουν ξανά για να καλύψουν το βουητό της απελπισίας, τον ήχο των δακρύων που γεννιούνται απ' τον αναστεναγμό.
    Νεκροί, ζωντανοί, ερωτευμένοι, απογοητευμένοι όλοι κάποτε υπήρξαμε άνθρωποι -πριν τη στιγμή που γεννήθηκε η πίστη ή η απιστία στο απρόσμενο.
    Και ενώ το πεζοδρόμιο βγάζει φλόγες και ζεσταίνει τα πόδια μου, εγώ ακόμη σκέφτομαι αυτό το βράχο που μισός πνίγεται στην άβυσσο και μισός καίγεται απ' τον ήλιο. Και κατάλαβα πως πάντα θα παρατηρώ αυτό το κομμάτι της αβύσσου, το σκοτεινό που μπορεί να κρύβει και θαλάσσια αστέρια.
    Γιατί αγαπημένε μου, στο φως σκορπάν οι άνθρωποι την ομορφιά τους και το πιο όμορφο χαμόγελό τους. Αλλά εγώ ψάχνω ν' αγαπήσω τους εφιάλτες της αβύσσου, να ξαπλώσω μαζί τους για να βρω τις πυγολαμπίδες της θάλασσας. Να πεθάνω εκεί που το νερό θα κυματίζει πάντα τα ίσια μαλλιά μου. Μόνο έτσι θα μπορώ να ελπίζω πως μέσα από σένα είδα αυτό που δεν τόλμησαν άλλοι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου