Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2016

The little prince is getting older






Μικρέ μου πρίγκιπα,

Κι  αν το πιο σημαντικό το αφήνουμε για το τέλος, εγώ θα στο πω απ’ την αρχή.

Γυρίζω σε μένα, σημαίνει σ’ αφήνω για να σε ξαναβρώ.

Δεν είδα κανέναν άνθρωπο να μεγαλώνει με τον εύκολο τρόπο αλλά δεν είδα και κανένα μεγάλο να μένει παιδί το ίδιο εύκολα. Αντιστέκομαι όσο μπορώ και πιστεύω ξανά στα παραμύθια, στις ευχές και τα θαύματα. Γιατί μόνο έτσι μπορώ να ελπίζω πως είμαι ικανή να κάνω τα πάντα, να μου συμβούν τα πάντα.

Έτσι μπόρεσα και είδα το πιο ωραίο ηλιοβασίλεμα και το πιο γεμάτο φεγγάρι μέσα σε μια μέρα. Ήθελα να τα κοιτάξω και τα είδα ολοζώντανα μπροστά μου. Δεν χρειάστηκε κανείς να μου τα δείξει, ήμουν έτοιμη και περίμενα καρτερικά να τα δω. Πίστη. Τα χρώματα, ο ουρανός, η μέρα και η νύχτα στους πιο ζωντανούς χρωματισμούς τους. Ήσουν εκεί, ένα βράδυ του Αυγούστου, τα είδες με τα μάτια σου. Με πιστεύεις.

Δεν είναι η αφέλεια που σε κάνει να κοιτάς τα πράγματα σαν να ναι πρώτη φορά, είναι η αθωότητα. Είναι αυτό που προσπαθείς να βρεις μέσα σου και ύστερα στους άλλους. Γιατί κάτω απ’ το κέλυφος βρίσκεται κάτι που δεν το βλέπεις χωρίς καρδιά μικρέ μου Πρίγκιπα. Είναι η αθωότητα που σε κάνει να θες να δεις το πιο μέσα των ανθρώπων, την αλήθεια τους, την σκληρή τους αλήθεια. Έχε υπομονή και κατανόηση.

Μεγαλώνω σημαίνει ταξιδεύω, εξημερώνομαι και δακρύζω πολύ… Κι όταν τα πράγματα δυσκολεύουν,  κι εγώ ασχημαίνω πιστεύοντας  πως πέρα από μένα δεν πόνεσε κανείς για να χρειάζεται τείχη σαν τα δικά μου, φροντίζω να μην ξεχνώ. Δεν πειράζει να μεγαλώνεις, πειράζει να ξεχνάς πως κάποτε ήσουν παιδί.

Γυρίζω σε μένα λοιπόν, σ’ αφήνω. Και στέκομαι μόνη να έχω μια αγκαλιά, την δική μου. Μεγαλώνω μέσα από την σιωπή. Και σε κουβαλάω μέσα μου μέχρι να είμαι έτοιμη να με δεις όπως ακριβώς είμαι. Μέχρι να είμαι έτοιμη να με δω όπως είμαι.

Κι αυτό είναι το πιο μεγάλο ταξίδι για να σε βρω. Η μεγαλύτερη διαδρομή που κάνει το ρήμα ΄΄Σ’ αγαπώ΄΄. Από έξω προς τα μέσα, μια κυκλική πορεία προς την καρδιά. Μα αν βρεθείς εκεί θα μάθεις το άπειρο και το πάντα.

Και πριν κλείσω, θα μιλήσω σαν μεγάλη και θα πιστέψω σαν παιδί.

Είπα: ΄΄Μην δίνεις ποτέ κάτι που δεν έχεις περίσσευμα.΄΄

Επαναπροσδιορίζω: ΄΄Δώσε απ’ αυτό που έχεις έλλειψη, θα γυρίσει πίσω διπλάσιο.΄΄

  
                                                                                                          Για χίλιους λόγους,
                                                                               Το τριαντάφυλλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου